Працюємо з 10:00 до 20:00

Умови згоди

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

Під договором публічної оферти прийнято розглядати офіційну публічну пропозицію від продавця, яким є магазин дитячих іграшок Chupa. Такий договір призначений для необмеженої кількості людей, які виступають в ролі потенційних клієнтів. У такому випадку виділяють дві основні сторони: магазин – продавець певної групи товарів і покупець – Будь-яка особа, яка погодилася прийняти умови такого договору. Надалі між продавцем і покупцем може бути укладений договір купівлі-продажу.

При цьому умови цього Договору доступні всім клієнтам магазинам, а даний документ не вимагає попереднього підписання для подальшої співпраці, згідно з ЦКУ. Умови договору залишаються незміненими для всіх категорій клієнтів – фізичні або юридичні особи. Незважаючи на це, публічна оферта вважається повноцінним документом, що має необхідну юридичну силу, подібно до інших варіантів договорів з підписом на папері. У договорі детально прописані всі можливі способи купівлі-продажу товарів в режимі онлайн.

Як тільки потенційний клієнт приймає всі умови такого договору, він автоматично стає покупцем і може користуватися запропонованими опціями продає інтернет-порталу. Якщо користувач натискає відповідну кнопку «купити» або «замовити» на сайті Chupa, він тим самим підтверджує згоду на запропоновані умови оферти.

Угода з такими умовами свідчить про прийняття процедури оформлення замовлення в магазині в режимі онлайн, варіантів оплати і подальшого перевезення посилки. Умови договору автоматично активуються після натискання кнопки "купити" товар, продовжуючи діяти до того, як клієнт отримає замовлення і виплатить всю суму продавцю.

Щоб надалі регулювати правовідносини між двома сторонами, крім договору оферти, рекомендується вдаватися до використання норм і правил українського законодавства. Якщо Користувач не згоден з деякими або з усіма умовами договору, не варто надалі користуватися послугами інтернет-магазину Chupa.

Основні терміни

1. Інтернет-портал-інтернет-магазин, який можна відшукати в Інтернеті за адресою Chupa.com.ua. на цьому порталі здійснюється покупка певних товарів.

2. Користувач-потенційний клієнт, обов'язково повнолітня особа, яка повністю погоджується з умовами актуального договору публічної оферти.

3. Покупець-особа, яка здійснила покупку в магазині Chupa.

4. Адміністрація-Відділ управління інтернет-магазину.

5. Угода-актуальна публічна оферта з усіма змінами і зобов'язаннями.

6. Продавець-власник сайту, адміністрація магазину, які беруть пряму участь в процесі проведення процедури покупки товару онлайн. Повна назва продавця (магазину) в обов'язковому порядку має бути присутнім на всіх документах, необхідних для організації, оформлення законного продажу.

7. Товар - всі позиції на сайті магазину, які доступні до покупки.

8. Замовлення-дія з боку клієнта, безпосередньо, до магазину з проханням придбати конкретний вид або групу товарів.

9. Платник-фізична або юридична особа, яка відповідає за оплату замовлення.

10. Одержувач-особа, яка отримує замовлення за допомогою послуги кур'єрської доставки або при особистій присутності у відділенні компанії-перевізника. Одержувачем може бути третя особа.

11. Пропозиція-набір інформаційних даних, що стосуються опису товару, технічних характеристик, акційних моментів, способів оплати і доставки, а також інших не менш важливих для клієнта умов. Представлена пропозиція створюється і надалі регулюється магазином.

12. Сторони-клієнт, магазин.

13. Акцепт-повне прийняття всіх умов договору без будь-яких заперечень.

14. Акція-організований захід, основне завдання якого полягає в залученні уваги потенційних споживачів, «підштовхування» їх до здійснення покупки в магазині.

15. Кур'єрська доставка-передача замовлення від магазину клієнту, яку виконує компанія-підрядник. Магазин самостійно не виконує процедуру доставки товару клієнту.

16. Істотний недолік товару-мова йде про такий недолік, який не дозволяє в подальшому використовувати товар за призначенням і, який виник виключно з вини магазину або компанії-виробника.

1. Предмет і зобов'язання

1.1. В Угоді обов'язково вказані основні умови для роботи з сайтом, всієї інформації на інтернет-порталі, а також подальші можливості передачі клієнту його посилки.

1.2. Актуальна Угода-публічна оферта, а тому при використанні матеріалів сайту Користувач надає свою згоду на зобов'язання Угоди. Рекомендується попередньо ознайомитися з такими Умовами до моменту реєстрації для отримання особистого кабінету, так як після реєстрації клієнт вже підтверджує свою згоду.

1.3. Інтернет-портал-магазин Chupa, на якому увазі користувачів представлені всілякі різновиди товарів, доступних в різних категоріях.

1.4. Всі інформаційні дані про товари, представлених на сторінці магазину, можна назвати динамічними. Це означає, що інформація може регулярно змінюватися – частково або повністю. Причому коригування інформації виробляє Адміністрація сайту без будь-якого обов'язкового оповіщення клієнтів. Всі зміни вважаються актуальними після їх додавання на сторінку Магазину.

1.5. У процесі прийняття умов даного Договору Клієнт автоматично підтверджує свою дієздатність (адже саме такі користувачі і можуть бути потенційними клієнтами) і погоджується з усіма зобов'язаннями, які виникають при роботі з інтернет-порталом.

1.6. Пропозиція для клієнтів в магазині Chupa не вважається офертою. Для оформлення оферти потрібно заповнити запропоновану продавцем форму на сторінці (оформлення замовлення в режимі онлайн) або зателефонувати за вказаними номерами телефону. Таким чином, правильно заповнена форма для Замовлення вважається офертою клієнта для магазину з метою покупки товару.

1.7. Про прийняття оферти від клієнта з боку магазину свідчать наступні дії, особливості: підготовка товару до продажу, упаковка товару, його попередній огляд та інше.

1.8. Магазин залишає за собою право запропонувати клієнту зустрічні умови – продаж товару на абсолютно інших умовах оферти, ніж ті, що були запропоновані клієнтом. Представлена пропозиція називається зустрічною офертою і розглядається, надалі приймається клієнтом.

1.9. Про узгодження всіх умов, зобов'язань свідчить отримання грошових коштів за покупку товару, а також відправка товару за заздалегідь вказаною адресою.

1.10. У разі розсилки СМС-повідомлень за номерами телефону клієнтів, дзвінків або відправки повідомлень за адресою електронної пошти з боку магазину не можна говорити про акцептування оферти. В якості таких повідомлень відзначають повідомлення про різні акції, про нові надходження товару, Про зміну умов доставки та інше.

1.11. Регулярна доставка товару здійснюється за допомогою послуг транспортних компаній, які привозять замовлення за вказаною Клієнтом адресою (конкретне відділення) для подальшого самовивозу. Якщо ж в населеному пункті, в якому проживає клієнт, немає відділень компаній, з якими співпрацює магазин Chupa, тоді запропонований варіант доставки замовлення до найближчого міста, селища, що примикає до цього населеного пункту. Якщо сума замовлення не перевищує 5 000 грн., тоді за доставку платить виключно клієнт.

1.12. Про отримання посилки свідчить не тільки фактичне отримання товару у відділенні пошти, а й також надання відповідного документа – декларації, товарно-транспортної накладної та інше. Перед відправкою всі товари в обов'язковому порядку проходять ретельну перевірку менеджерами інтернет-магазину Chupa, знімаючи з себе таким чином всі обов'язки перед клієнтом. У свою чергу клієнт перед оплатою товару ще у відділенні повинен провести його детальний огляд, звертаючи увагу на комплектацію, зовнішній вигляд, наявність необхідного пакету документів. Все це допоможе в майбутньому на місці пред'явити претензії до компанії, що займається перевезеннями. Адже магазин не контролює дії транспортних компаній і несе відповідальності за їх роботу.

1.13. Приймаючи всі умови оферти, клієнт таким чином погоджується на подальше консультування, надання додаткових інформаційних даних про товар по телефону, через СМС-повідомлення, в онлайн режимі. Як тільки клієнт поставить власний підпис на документах, що підтверджують факт передачі товару, він тим самим погоджується, що встиг отримати додаткову інформацію про товар до моменту його отримання.

2. Особливості доставки товару

2.1. Доставка товарів з інтернет-магазину здійснюється певною транспортною компанією після узгодження і уточнення всіх термінів з покупцями.

2.2. У ситуаціях, коли клієнт не має можливості вчасно забрати товар в попередньо узгоджений день і час, зміна цих даних можливо при розмові з менеджером магазину по телефону.

3. Вартість товару і порядок оплати

3.1. Вартість за кожен окремо взятий товар призначає магазин. При цьому у вартість входять різні податки, передбачені українським законодавством. Магазин залишає за собою право самостійно регулювати акційні пропозиції, всілякі знижки та інші бонуси для клієнтів. При цьому умови нарахування таких бонусів, надання акційних пропозицій та інше – все це може змінюватися адміністрацією сайту.

3.2. Оплата товару здійснюється з урахуванням умов, зазначених у спеціальній формі при оформленні замовлення онлайн. Покупець має право самостійно визначитися з найбільш зручним і відповідним способом оплати: післяплата, готівкою, безготівковий розрахунок, із застосуванням електронних платіжних систем та інше.

3.3. Оплата за товар відбувається виключно в національній валюті – в гривнях, згідно з актуальним курсом.

3.4. Оформлене замовлення вважається оплаченим, коли на розрахунковий рахунок фірми надійшла необхідна кількість грошей.

3.5. Доставка замовлення здійснюється після повної, часткової оплати або ж після узгодження всіх умов при передачі товару при використанні послуги «Післяплата».

3.6. Магазин може змінювати вартість товару в будь-який зручний для нього день і час. Однак усі товари, які вже були замовлені та відправлені одержувачам, повинні бути доступними клієнтам за старою (колишньою) ціною.

3.7. При використанні послуги післяплати в компанії "Нова Пошта" кожен клієнт повинен бути готовий до того, що йому додатково належить сплатити відсоток за доставку грошей магазину Chupa.

4. Відповідальність всіх учасників процесу

4.1. Користувачі сайту Chupa зобов'язуються дотримуватися норм чинного українського законодавства, не порушуючи тим самим нормальну роботу інтернет-порталу.

4.2. Якщо після успішного проходження процедури реєстрації на сайті магазину, Користувачем були помічені спроби несанкціонованого доступу в його Особистий кабінет третіми особами, про це неодмінно потрібно повідомити адміністрацію магазину Chupa, звернувшись в службу підтримки.

4.3. При виконанні всіх дій, спрямованих на реєстрацію користувача на сайті, клієнт тим самим погоджується на подальшу обробку особистої інформації, зазначеної на сторінці інтернет-порталу.

4.4. Ознайомившись з умовами Угоди користувача і поставивши галочку біля відповідного рядка при реєстрації на сторінці, користувач автоматично підтверджує, що згоден з політикою конфіденційності та всіма умовами угоди в цілому.

4.5. Прийняття Угоди користувача є підтвердженням дієздатності клієнта і відсутності будь-яких обмежень до даної дієздатності.

4.6. Якщо клієнт бажає поділитися своїм відгуком на сайті магазину Chupa, написане ним ні в якому разі не повинно суперечити нормам українського законодавства.

4.7. Магазин не несе відповідальність за будь-які проблеми клієнта, пов'язані з переведенням зазначеної суми за товар. Вся відповідальність покладається на фінансові організації, банки.

4.8. Магазин не несе відповідальність за дії компаній-перевізників, якщо останні порушують норми транспортування товару, терміни доставки або якість упаковки.

4.9. При зміні раніше обумовлених умов реалізації товару з боку магазину, клієнт має повне право відмовитися від подальшого придбання товару. Всі грошові кошти, які були передані продавцю, обов'язково повинні бути повернуті клієнту.

4.10. При заповненні заявки на покупку товару Клієнт повинен бути особливо уважним. Адже в разі допущеної помилки в адресі відправки товару всі витрати, понесені магазином, потрібно буде відшкодувати. Те ж саме стосується помилок при вказівці ініціалів одержувача, допущених з боку клієнта магазину.

4.11. Користувач сайту не повинен передавати логіни і паролі від свого особистого кабінету стороннім особам. Якщо треті особи будь-яким чином завдадуть шкоди матеріалам, розташованим на сторінці, залишать некоректні відгуки або порушать норми українського законодавства будь – яким іншим чином, відповідальність за це понесе власник Особистого кабінету-клієнт магазину Chupa.

4.12. Якщо мова йде про непередбачені ситуації (які не були передбачені жодною зі сторін), і клієнт, і продавець звільняються від зобов'язання виконувати умови договору публічної оферти.

4.13. Обидві сторони обов'язково повинні будуть використовувати всі можливі шляхи і методи ведення переговорів мирним шляхом у разі будь-яких розбіжностей під час продажу товару.

5. Термін дії договору

5.1. Представлений договір вступає в свою силу після того, як клієнт здійснив повну оплату за покупку товару на сторінці магазину Chupa і діє до моменту виконання всіх зобов'язань – клієнта і продавця. Винятком з правил є процес дострокового розірвання договору між сторонами.

5.2. Також, можливий варіант розірвання договору до моменту отримання товару за допомогою доставки, якщо такий хід подій повною мірою задовольняє і клієнта, і продавця.

5.3. Якщо один з учасників навмисно відмовляється виконувати умови, прописані в Угоді, тоді другий має повне право розірвати договір в односторонньому порядку. Таке ж розірвання можливе за умови порушення основних норм чинного законодавства.

6. Інші умови

6.1. У ролі одержувача товару у відділенні "Нової Пошти" або іншої транспортної компанії може виступати третя особа, проте про це важливо заздалегідь попередити продавця, який буде відправляти товар на доставку. В такому випадку буде потрібно вказати точні дані третьої особи (одержувача), за якими його можна буде ідентифікувати.

6.2. Якщо між продавцем і клієнтом виникають будь-які суперечки, їх вирішення обов'язково повинно здійснюватися з урахуванням норм чинного законодавства.

6.3. Власник сайту має право на використання мережевої адреси Chupa.com.ua.

6.4. При реєстрації на сайті магазину Chupa клієнт зобов'язується вказувати справжню адресу електронної пошти, на який в подальшому продавець зможе висилати різні розсилки у вигляді повідомлень про організовані акції, знижки та інші цікаві пропозиції. При цьому такі пропозиції можуть мати рекламний характер. Однак магазин зобов'язаний зберігати адреси пошт своїх клієнтів і не поширювати їх третім особам. Клієнт має повне право відмовитися від подальшого отримання подібних листів, не порушуючи при цьому умови договору.

6.5. При реєстрації клієнт вказує актуальний номер телефону, на який в подальшому він зможе отримувати SMS-повідомлення від продавця (в тому числі і пропозиції рекламного характеру). Щоб відмовитися від подальшого отримання подібних повідомлень, досить звернутися за допомогою в Службу підтримки.

6.6. При оформленні онлайн замовлення на сторінці магазину Chupa клієнт тим самим підтверджує подальший процес обробки особистої інформації адміністрацією сайту. Такою інформацією магазин може ділитися з обмеженою кількістю осіб, які беруть безпосередню участь в процесі покупки і доставки товару клієнту (банки, інші фінансові установи, транспортні компанії).

6.7. Отримати доступ до особистої інформації клієнта можуть тільки ті учасники процесу купівлі-продажу, які беруть в ньому пряму і важливу участь.

6.8. В обов'язки продавця (магазину) входить наступне: гарантія 100%-ної конфіденційності інформації, наданої клієнтом; захист персональних даних клієнта від можливого несанкціонованого доступу з боку сторонніх осіб; захист особистих даних клієнта від використання іншими особами, які не беруть ніякої участі під час виконання передачі замовлення Одержувачу.

6.9. Користувач сайту обов'язково повинен уважно ознайомитися з умовами пред'явленої угоди, надаючи власну згоду на подальшу співпрацю.